Lander Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) men admin du sa ju att alla som hade under 100 inlägg blev raderade förutom de somfick vip men det är så alla fick vip ju tex http://forum.fuska.se/index.php?showuser=24496 han Alla har fått VIP även de som inte skrivit 100 inlägg ;) Redigerat 1 April 2006 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Det här är lungt bara ett A P R I L S K Ä M T ;P, imorrn kommer allt ara normalt igen skulle jag tro =) Redigerat 1 April 2006 av jerkakamel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Alla har fått VIP, förutom Admin själv. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Det här är lungt bara ett A P R I L S K Ä M T ;P, imorrn kommer allt ara normalt igen skulle jag tro =) Jusstja det är 1 april idag, det bara måste vara ett bara att skaffa fuskavip mohahahah Men vad i ..jag har inte skrivit "bara att skaffa fuska vip" i meningewn ovanför !! Nån som har hackat sig ? :S Redigerat 1 April 2006 av outside enemy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Näh tror inte heller han kommer bry sig.. för detta är ju ett A P R I L S K Ä M T imorrn är allt normalt igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 admin anmälde oss alla till et lotteri! potten var mellan 2 timmar och 2 månader! tror ni mig inte?som en slags april-klapp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Ja, detta blev inget bara att skaffa fuskavip, som jag sa ;) Men om man tar bort någon inaktiv användare så sänker man ju % att han/hon kommer tillbacks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nu ska jag se ifall jag hänger med, dem som är aktiva har fått längre VIP än dem som är mindre aktiva ? Sallad: Admin och Moderatorerna har inte fått det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Fusion, det är 80% att detta är ett april-skämt och att i morrn så kommer allt vara borta ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hmm det är nog ett A PRILSKÄMT då det komer upp såhär bara att skaffa fuskavip när man ska skriva riktiga prilskämt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Om allas Fuska VIP försvinner så kommer ju jag och ouside enemy m.fl fortfarande att ha det ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hur många går att skaffa fuskavip som detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg