Frida____ Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Var räddar man Luigi och Wario ? Har hittat Mario och kommit långt i spelet men har inte hittat Luigi och Wario :S Hjälp? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 om du har 8 stjärnor ska du gå inn i tornet tillhöger och längst inn, förbi mini spelen! där inne kan du hoppa inn i en bana som du låser upp mario i! luigi ska du låsa upp på övervåningen i spökbanan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 inte vet jag i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Men Wario då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) :gitarr: Du hittar luigi i hans tavla som du kan komma in i om du går till spökbans andra våning i rumet till längst till höger sen kan du gå upp i ett litet hörn och sen tar du blomman och flyger till en liten balkong typ luigi finns :gitarr: :kung: :lol: :evil: Redigerat 9 Juni 2006 av DS ÄGER FETT!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) jag undrar också hur man får luigi jag har bara Mario och Yoshi hur kommer man till andra våningen da? Redigerat 10 Juni 2006 av cetin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg