0014 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Link får nya egenskaper när han förvandlas.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 har inte spelat majoras mask men oot är jättebra tycker jag. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 oot är bättre än MM tycker jag i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 lens of truth hittar man i brunnen i kakariko village liten eller stor?? om man ska va stor:hur får man bort all smuts eller va de e so ligger i brunnen?? om man ska va liten:hur får man bort vattneti brunnen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 hur får man lens of truth, zelda proffset svara snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 leta bara efter Kazen^ s guide... och skriv inte så många inlägg på raken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 6 inlägg på raken. Rekord? Jag vet inte vilket som är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 :huh: Jag tycker att oot är bättre. För det spelar man längre mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 mmm..som sagt är det mer välgjort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_FOX__ Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 oot är mera välgjort...finns fler tempel att klara osv. men jag gillar Majoras mask grafik, landskap och handling :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 i majoras mask så framgår ju inte Zelda...Zelda är ju den som SKA vara med i spelet...annars borde majoras mask heta bara Majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag tycker majoras mask för då finns det bättre sakeroch allt + att man får en massa masker med magiska krafter och desutom så behöver man inte göra en ny om man vill köra om templerna och det kan man inte göra i ott som ni kallar det^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg