andenn Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hej kan någon lägga upp en html kod som är ett simpelt regitrerings system?? Belöning utdelas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hej kan någon lägga upp en html kod som är ett simpelt regitrerings system?? Belöning utdelas! hmm jag vet en sjukt bra hemsida..har den på min andra dator så jag kan skicka länken på måndag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 kk bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Själv så har man en redig HTML bok som jag håller på och läser. Faktist väldigt bra bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Hej kan någon lägga upp en html kod som är ett simpelt regitrerings system?? Belöning utdelas! registereringssytem? du menar "Jag är en användare, jag reggar mig, väljer lösenord osv, loggar in"? det är omöjligt att göra i html, det måste du kunna t.ex. ASP, CGI, PHP, ASP.net eller liknande för. jag har gjort ett sådant men det är ytterst konfidentiellt i detta stadie och så måste du ha ett bra ställe att lägga sidorna på. gratis duger inte. Redigerat 1 April 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 ok för jag håller på att göra en klan hemsida på freewebs och så vill jag att man ska kunna registrera sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 www.webdesignskolan.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Väldigt enkel hemsida för att lära sig html. http://monkeytoys.com/htmlkurs/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 men jag vill veta hur man gör för att man ska kunna göra en sån grej där man registrerar sig på hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 JA, det är ju bra att Freewebs tödjer PHP el ASP.. Om bara dina medlemmar ska logga in och du ska hosta på freewebs så rekommenderar jag att du gör manuellt med Javascript. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 För att skapa en registrerings tjänst så räcker det inte bara med simpel html. Sidan måste använda ett serverbaserat kod såsom PHP eller ASP. Sedan kan man göra sidan stabilare och säkrare med SQL som är en databas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.