Guggo Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Den här tråden rör väll mest dom som skall göra lumpen inom en inte allt för avlägsen framtid. Vad vill ni satsa på ? Jag tycker att Bas/Strilsäkgruppchef, Hundförare/Flygbassäk eller Stabsassistent, låter som bra val för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 givet att man ska gå lumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag ska inte gå lumpen. Det var tänkt att jag skulle göra det, framtill ungefär 1 månad sen. Veckan efter min student är det redan bestämt att jag åker och bor i latinamerika i 14 månader så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag ska inte heller göra lumpen jag har ju sån astma *host,host Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag ska nog inte göra det, känns inte värt det. Men det vore kul att testa att vara fallskärms jägare. Men svårt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag behövde inte göra lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Lätt att man ska göra värnplikten!!! Skulle helst vilja vara fallskärms jägare eller jägare på K4,och om man blir något av dom 2 så skulle jag villja åka på utlandstjänstgöring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Är ganska sugen på att söka musikkåren eller Dragontrumpetarna men får se. Är helt klart intresserad iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 När åldern är inne. Ja, jag ska göra lumpen. Ska vell satsa på attackdykare eftersom jag gillar att dyka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag är sugen på lumpen. Men det verkar vara så jobbigt och så tar det upp en massa tid också. Det är bättre med Paintball :P Annars så skulle jag vilja bli något ute på fältet. Jag håller inte reda på alla namn på vad man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag behövde inte göra lumpen. Behövde? Du är väl bara 17? Eller vad menar du? Ska jag göra den, så är det nästa år. Men det blir nog inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag behövde inte göra lumpen. Jag menade att jag inte behövde mönstra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.