ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 ja, jag borde nog det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 ett litet försök till homer simpson. Är inte speciellt lik enligt mej Man fattar vem det är iallafall. Ganska kul ändå. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Mezox: Du borde nog lägga in en egen bild om du inte vill få en varning av en moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Här är en battle droid. Jag orkade inte göra hela kroppen, så jag gjorde bara huvudet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 den var ju snygg utan kropp men skulle nog se häftigare ut med kropp. och för att inte få en varning har jag gjort en smiley och lägger in den :D (30 sek smiley) den var ju snygg utan kropp men skulle nog se häftigare ut med kropp. och för att inte få en varning har jag gjort en smiley och lägger in den :D (30 sek smiley) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Här försöker vi göra fina bilder, inte fula som stryk :P Här är min freakade Combine Soldier Elite :P http://img240.imageshack.us/my.php?image=combinesuper2gl.png FYFAN VAD COOL!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Tack tack :) Här har jag också gjort en bild på en stormtrooper utan mask och c-3po :P http://img374.imageshack.us/my.php?image=u...mtrooper0lc.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pcman Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Han hade målat ett kors ju :P Här är också en bild på en clone trooper som jag blev väldigt nöjd med B) Har du målat den bilden i Paint. Det är inte i Photoshop eller något sådant program, PAINTSHOP PRO???/PCMAN :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Nej, nej, nej, jag har paintshop men vet knappt hur man andvänder det Paintshop PRO har jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 haha, Yoda :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Här försöker vi göra fina bilder, inte fula som stryk :P Här är min freakade Combine Soldier Elite :P http://img240.imageshack.us/my.php?image=combinesuper2gl.png Säger detsamma :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.