Dretskit Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag vistte inte om någon av de här rankerna. Coolt om man blir legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Men vad finns mer efter Legend & Hedersmedlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Eftersom man max verkar kunna ha 11 punkter (som admin) så kanske det är det sista. Hedersmedlem är ju en bra avslutnings rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Legend låter bättre tycker jag, så det borde vara tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Då ska jag satsa på #10 Legend. :P Redigerat 1 November 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Hade inte heller nån aning om att dom fanns. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Hmm, man sa först att det bara fanns en gömd rank, det som nu är cooling, men det verkar ha kommit två till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Varför finns ens cooling... det är inte ens ett fint namn... men jag hoppas kunna bli hedersmedlem till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Jag bryr mig aldrig om min rank och kommer aldrig göra det =P. Meningen är att det ska vara kul på det här forumet och skaffa vänner :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.