åäö Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) hej är det nån som vet vad man får den gyllende slangbellan.eh en kompis till mig sa att man hittade den i jamba jamba valen i en hemlig kammare vet ni om det är rätt snälla om ni vet kan väl skriva det. hälsningar åäö. ps har inte klarat alla tempel bara ett <_< . Redigerat 4 April 2006 av åäö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 hej är det nån som vet vad man får den julende slangbellan.eh en kompis till mig sa att man hittade den i jamba jamba valen i en hemlig kammare vet ni om det är rätt snälla om ni vet kan väl skriva det. hälsningar åäö. ps har inte klarat alla tempel bara ett <_< . stava riktigt så får du lättare hjälp. vad är en julende slangbella? vad är Zelda-organa för spel? men du får slangbellan långt tidigare än valen jabu-jabu, men bumerangen får du i jabu-jabus belly. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 hej är det nån som vet vad man får den gyllende slangbellan.eh en kompis till mig sa att man hittade den i jamba jamba valen i en hemlig kammare vet ni om det är rätt snälla om ni vet kan väl skriva det. hälsningar åäö. ps har inte klarat alla tempel bara ett <_< . Jag har alldrig hört talas som en gyllene slangbella. Kanske mennar han Bomberangen eller så är han en LJUGER! Men om du hittar kartan och kompassen ska du gå in i vallen när du klarat den. Kolla på kartan och se om det är ett rum du inte har varit i och det är en kista du inte har tagit. För ALLA rum och kistor syns när man har tagit kistan och kompassen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 hej är det nån som vet vad man får den gyllende slangbellan.eh en kompis till mig sa att man hittade den i jamba jamba valen i en hemlig kammare vet ni om det är rätt snälla om ni vet kan väl skriva det. hälsningar åäö. ps har inte klarat alla tempel bara ett <_< . har du bara klarat ett tempel dröjer det etttag innan du får bumerangen för du måste till andra grottan först och skaffa iaf bomberna och eldstenen. pinsamt men jag vet inte vad grottan heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 hej är det nån som vet vad man får den gyllende slangbellan.eh en kompis till mig sa att man hittade den i jamba jamba valen i en hemlig kammare vet ni om det är rätt snälla om ni vet kan väl skriva det. hälsningar åäö. ps har inte klarat alla tempel bara ett <_< . Är det inte dodongos cavern eller liknande. www.zelda.com tryck på ocarina of time (inte organa) där har de en grymt bra walkthrough. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 hej är det nån som vet vad man får den gyllende slangbellan.eh en kompis till mig sa att man hittade den i jamba jamba valen i en hemlig kammare vet ni om det är rätt snälla om ni vet kan väl skriva det. jag menar fortets tempel när man är stor men kan också bli liten igen. hälsningar åäö. ps har inte klarat alla tempel bara ett <_< . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Han kan ju mena första templet när link är vuxen altså skogstemplet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Han kan ju mena första templet när link är vuxen altså skogstemplet har nu klarat tre tempel när man är stor :cool: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Det kalklas fär april skämt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 har du bara klarat ett tempel dröjer det etttag innan du får bumerangen för du måste till andra grottan först och skaffa iaf bomberna och eldstenen. pinsamt men jag vet inte vad grottan heter. Man behöver inte ens Gorons Ruby för att komma vidare. Så fort man har bomberna kan man klara Lord Jabu-Jabu, det har jag gjort. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 när man är i deku tree så ska du upp för stegen sen till skatten som finns där men forstätt tills du ser en dörr där och gå in !! där möter du en deku nånting sen bara ta fram sköldet för att skydda så att nöten kommer tillbaka sen pratar du lite och in till nästa rum !! hoppa upp för den stora stenen sen till den skatten som finns där!! där är slangbellan!! sen ta fram den och skjut på en stege som du ser där ch gå ut därifrån!! så får man den slangbellan inte gyllene slangbellan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg