Guggo Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Pulpen= Pulp Fiction ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag undrar om det räknas som Engelska inlägg om man ska diskutera kring en Engelsk artikel? För iså fall så borde denhär tråden låsas? Jag vet inte helt säkert dät är därför jag frågar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 inlägg på svenska skall inte räknas som engelska inlägg. Och man får diskutera runt en artikel på vilket språk man vill. Jag tror att det är det du frågar iallfall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 inlägg på svenska skall inte räknas som engelska inlägg. Och man får diskutera runt en artikel på vilket språk man vill. Jag tror att det är det du frågar iallfall Okey! Tack! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 >>snubben, när jag menade miljöpartist, menade jag någon politiker som kan argumentera och debatera. Jag kunde lika gärna ha skrivit socialdemokrat. Pulpen kommer från att jag har stuprörjeans, och då när en kompis glömt bort vad det hette så sa han pulpbrallor. Och då började alla kalla mig för Pulpen. ;) Allvarligt, ta det lugnt och sluta kritisera. Det är onödigt att tjata om hur dåligt det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(>\_/)>/^ Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 >>snubben, när jag menade miljöpartist, menade jag någon politiker som kan argumentera och debatera. Jag kunde lika gärna ha skrivit socialdemokrat. Pulpen kommer från att jag har stuprörjeans, och då när en kompis glömt bort vad det hette så sa han pulpbrallor. Och då började alla kalla mig för Pulpen. ;) Allvarligt, ta det lugnt och sluta kritisera. Det är onödigt att tjata om hur dåligt det är. Jag kritiserar inte någon. Eller snarare, jag kritiserar inte om ni inte tycker det. Annars kritiserar jag inte. Om du förstår hur jag menar.(>\_/)>/^ är random ASCII-art som jag stal från någon slumpmässig snubbe som kallade sig för Seepe Pizza (Ansjovis med råa ägg) och sedan Neophos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Här är en sida som säger att George W Bush är s*tan: http://www.bushisantichrist.com hahahahahahahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Det finns så mycket skit på internet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 var dte inte så att Domedagen skulle vara igår enligt Bibeln? 6/6-06 hepp, blev inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Gud finns inte. Beviset Dinosaurierna,dom står det inget om,det står sammanfattat i bibeln: "i början skapade gud en massa saker som djur, sen adam en dag efter",inga dinosaurier Redigerat 7 Juni 2006 av Anden34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Gud mmm...när levde han?Ingen vet!Han finns inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perminator Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 var dte inte så att Domedagen skulle vara igår enligt Bibeln? 6/6-06 hepp, blev inget. Hur hade du tänkt att människorna som skrev bibeln kunnat veta om att dinosaurier levt på jorden 65 miljoner år innan dem? <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg