Flagg Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Men Nefarion är den svåraste bossen va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 aq 40? vafan e det? menar ni ahn-quiraj? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag började och spela alliance igår och blev lv 12. Men jag undrar vad för instance som passar mig just nu och vart ligger det? Jag känner inte till en ända instance förutom deadmines och den är svår för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag började och spela alliance igår och blev lv 12. Men jag undrar vad för instance som passar mig just nu och vart ligger det? Jag känner inte till en ända instance förutom deadmines och den är svår för mig. deadmines är första för alliance om du inte sticker över till RFC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 lvl 11 i alliance kan du inte göra nån instance (såvida du inte gör som larath och sticker in i orgimmar!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 aq 40? vafan e det? menar ni ahn-quiraj? Ja, det är 40 pers Ahn'Qiraj som AQ 40 Står för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Vilket slags djur är han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) Jag började och spela alliance igår och blev lv 12. Men jag undrar vad för instance som passar mig just nu och vart ligger det? Jag känner inte till en ända instance förutom deadmines och den är svår för mig. Lycka till att ta dig till Cleft of Shadows på lvl 13 det ända problemet är att vissa gubbar i orgimmar dödar dig på ett slag. Det skulle kanske gå om du hade en eskort på 40 st lvl 60 Redigerat 11 Maj 2006 av Dark real Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 scholomanece 59+ tycker jag man ska vara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Naxxramas. existerar inte än men ändå. ska bli svåraste stället innan burning crusade. ligger i WPL/EPL tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Zul´Gurub Endgame´s instance från level 58-60 Finns i: Stranglethorn Vale (Norra Sidan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjogreN^ Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 stockade i SW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg