Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Är nån av er kär i nån? Inte jag iaf. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 hur många tror du vill svara på den frågan???jag är iallafall inte "in love" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 int jag heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 f*n, hur fula tjejer har ni egentligen? Jag gillar minst 30 personer hehe.. nästan alla blondiner men sak samma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag har ingen tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag är inte direkt kär. Men jag tycker att flera är snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag är inte direkt kär. Men jag tycker att flera är snygga. lol samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag är inte så kär i någon. Bara för att man tycker någon är väldigt snygg, behöver det inte betyda att man är kär i den personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ....jag älskar min tjej... linda... mer säger jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag är inte heller :wub: men jag tycker ju att många är snygga..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.