Eldir Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 finns dt fusk som gör att man kommer förbli låsta dörrar me Very Hard ? lr e det bara very easy,easy,av lr något,hard ? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 kolla på www.gamefaqs.com eller använd google Btw, orrka fuska på oblivion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 jag har lite problem me ett misson jag har hållit på med i 2-3 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Ett tips: Om du vill picka ett very hard lock, men du har urusel lockpicking skill, så ska du spara precis innan du börjar picka. Om du inte får upp det, och du förlorar alla dina picks, så bara loada det savet. Min polare lyckades picka ett Very Hard Lock med lockpicking 13 :D med den här metoden. Redigerat 9 April 2006 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Det är bra att ha Security som major skill för då blir Very Hard lås som ett Easy lås (iallafall för mig :kung: ). OM du vill låsa upp låsen utan att göra nånting så är det bara du trycker på § och sen klickar du på dörren/skistan och skriver "Unlock" så låser den upp sig direkt (men man går inte upp nåt i Security skill av det)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 klicka på § eller ~ knappen för att få upp konsollen. Sen skriver du in advskill och sen det du vill ha skill lvl i och sen numret. som exempel: advskill security 50 Då får du 50 i security. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) finns dt fusk som gör att man kommer förbli låsta dörrar me Very Hard ? lr e det bara very easy,easy,av lr något,hard ? :blink: ta upp konsollen och skriv unlock också klickar du det du vill öppna. om du vill låsa något gör du samma sak fast skriver lock istället. oj såg intee att nån har skrivit det Redigerat 4 Augusti 2007 av Master.king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Men, på Pc är det bara att trycka på § och skriva: advskill security 200. Då får du en relativt hög security skill och du kan enkelt "picka" ett lås. :D Var tvungen att göra edit för jag hade så mycket stavfel! :) Redigerat 4 Augusti 2007 av Leon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Har för mig att det ska finnas en formel man får på en quest som låser upp något hur lätt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 man kan göra en egen magi som unlockar very hard locks, de har jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Fråga inte i forumet, kolla på www.fuska.se istället. -.- Jag är säker på att det finns fusk om detta där. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.