Ogri Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 ja som ämnesrubriken lyder vilket är ditt sämsta spel? själv har jag inget sämpigt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 mitt wario toutched(hur det nu stavas) börjar bli lite tråkigt för jag har klarat det typ 20 gr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Another Code: Two Memories. Klarade det samma dag jag fick det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Another Code: Two Memories. Klarade det samma dag jag fick det. Samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Nintendogs mina hundar blir hungriga på 3 sekunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Nintendogs mina hundar blir hungriga på 3 sekunder Ljugis.Det tar 1 timme eller en promenad för de att bli hungriga :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Nintendogs mina hundar blir hungriga på 3 sekunder håll med <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Bomberman det e skittråkigt att döda alla gubbar så har man klarat en bana... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 har inget dåligt spel till DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Mitt sämsta spel är Bomberman , Asså det är jätte tråkigt . Man går bara runt och kastar bomber. Spela Lizzie McGuire Turbo Racer (fettt kul) Redigerat 13 April 2006 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 mariokart ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Har inga töliga men om jag måste säga ett spel så blir det Pac Pix men det är underhållande ibland ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg