Gäst Youx Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) när man har en secret base så finns det hål i marken i visa baser. hur gör man för att da bort dom :huh: Redigerat 1 Februari 2004 av Tobias the king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Man kan inte det tror jag... men jag vet... De e himlans irriterande.... Ta en annan secret base i sånna fall.... onödigt med stor text tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Var hittar man secret power? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Man kan inte det tror jag... men jag vet... De e himlans irriterande.... Ta en annan secret base i sånna fall.... onödigt med stor text tycker jag Joho! Det går att göra det om man klarar Elite Four först! Sen kan det ta ett tag så ser man i tven att den är på och om det står nåt med varuhuset i Lilycove så är det så att man kan handla olika saker där och där finns en sak som täcker hålen! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Var hittar man secret power?Den får man av en kille eller så kan man köpa den i Slateport city! Redigerat 2 Februari 2004 av sebbbe 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 vad e SECRET BASE för not? och hur får man den ??? och vad gjör den? svara gjärna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Du måste ha tmet secret power och stå framför typ nått litet tecken (finns på många ställen) och när du gör d så kan du gå in där, om du väljer att det ska va din secret base så kan du sätta möbler, dockor och annat där inne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 man måste inte alls ha klarat elite flore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 på vilken våning kan man köpa den dära saken och vad heter den <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 prata med alla o se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 på vilken våning kan man köpa den dära saken och vad heter den <_< Du måste inte köpa! Du kan få den! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 secret power kan bara köpa i staden slate port på torget tror jag... lr så va d rustboro city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg