Gäst Youx Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) när man har en secret base så finns det hål i marken i visa baser. hur gör man för att da bort dom :huh: Redigerat 1 Februari 2004 av Tobias the king
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Man kan inte det tror jag... men jag vet... De e himlans irriterande.... Ta en annan secret base i sånna fall.... onödigt med stor text tycker jag
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Man kan inte det tror jag... men jag vet... De e himlans irriterande.... Ta en annan secret base i sånna fall.... onödigt med stor text tycker jag Joho! Det går att göra det om man klarar Elite Four först! Sen kan det ta ett tag så ser man i tven att den är på och om det står nåt med varuhuset i Lilycove så är det så att man kan handla olika saker där och där finns en sak som täcker hålen! :)
Heaz Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Var hittar man secret power?Den får man av en kille eller så kan man köpa den i Slateport city! Redigerat 2 Februari 2004 av sebbbe 10
pontus Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 vad e SECRET BASE för not? och hur får man den ??? och vad gjör den? svara gjärna :D
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Du måste ha tmet secret power och stå framför typ nått litet tecken (finns på många ställen) och när du gör d så kan du gå in där, om du väljer att det ska va din secret base så kan du sätta möbler, dockor och annat där inne
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 man måste inte alls ha klarat elite flore
Gäst Youx Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 på vilken våning kan man köpa den dära saken och vad heter den <_<
Backspace Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 på vilken våning kan man köpa den dära saken och vad heter den <_< Du måste inte köpa! Du kan få den! :)
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 secret power kan bara köpa i staden slate port på torget tror jag... lr så va d rustboro city
Rekommendera inlägg