Dezen Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag behöver nya drivrutiner till min samron 76E skärm (andra datorns skärm) men vet inte var man får tag på dem, jag behöver dem pga, at det kommer upp en blå ruta i ½ sekund sen startas datorn om och när den äg igång igen står det att datorn avslutades pga, att skärmens drivrutiner var för gamla så edn kunde inte utföra en ritningsåtgärd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Kanske kan du besöka tillverkarens sajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Kan man bränna ut drivrutiner på cd? :P E inte så bra på sånt :P sorry för dubbel, men jag väcker lite liv i tråden me en ny fråga, vad kostar ett ram minne ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 ja det kan man, men man behöver väl inte drivrutiner till en skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Ram minnet kostar olika mycket... Ram minnet kostar olika mycket... Ram minnet kostar olika mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Skärmenhetens drivrutiner krånglar, står det iaf (kanske inte e skärmen :P) Och ungerfär vad kostar ett ram minne inte bara att dem kostar olika >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Ram minne kostar olika. kan vara 300-900kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 om jag då har ett ram minne som en polare ska köpa hur mycke ska jag kräva st? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 hur mycket RAM är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 512 tror jag e inte säker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Men där är kanske Grafikkortet som behöver uppdateras eller något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 ja det kan man, men man behöver väl inte drivrutiner till en skärm? Asså. Har man en någorulnda modern skärm är det typ alltid Plug-n-Playskärm. Då behöver du inte, men det kan vara så att du har ett lite nyare grafikkort och en lite sämre skärm, som inte kan sammarbeta automatiskt. Jag har själv aldrig stött på att installera drivare till mig skärm, och det kan, precis som nån sa, bara vara grafikkortet hur du ska uppdatera. Men hursomhelst, ja, du kan bränna ut drivarna på CD. Kan ju iofs bli problem att öppna dem, om du inte har en skärm. Försök att testa datorn på en annan skärm, om det är samma problem så är det skrämen det är fel på. Helt klart. Installera drivarna med den andra skärmen möjligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.