ELF Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Ja, vad vill ni arbeta med? Erat drömarbete. Jag skulle vilja utveckla robotar som kan hjälpa till. Det finns så mycket jag vil göra. Jag tror att jag även skulle vilja bli något inom millitären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Arkitekt, älskar att rita och skapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Mitt absoluta drömyrke e ju proffisionell fotbollsspelar på heltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Vet inte varför, men har fått för mig attt jag vill bli advokat. :S Får ta och kolla upp vad de gör egentligen, vet bara att de sitter i tingsrätten och gapar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Typ serietecknare eller författare. Älskar att rita och skriva så de jobben borde passa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 vet inte riktigt men kanske .....Författare eller forskare om vargar. Hur som helst, mest någonting med vargar som INTE sitter i fångenskap eller trånga små burar och inhängader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Vetrinär eller bagare. Spelutvecklare skulle vara kul, men jag är inte så kreativ ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Sångare i något vikingaband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 ska och vill jobba med:programerare drömjobb:statsminister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 jag skulle vilja bli författare eller programerare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Äga en helt egen skatebutik, men drömma går ju :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Ville vara affärsman eller företagare förut, men nu vet jag inte =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.