Avregistrerad Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Sista dagen i skolan i Morgon. (Torsdag) Bor i Kalix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 vart ligger kalix?? ska du ha låv nästa vecka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Kalix ligger i norrbotten tror jag, västerbotten möjligtvis. Annars har jag två veckors lov(v 15 och 16) Bor i Enköping men går i skola i Västerås. Åh, vad gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Mitt Påsklov började idag (torsdag vecka 15)! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 bor i ........................ har påsklov idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Kalix ligger i Norrbotten, Japp Har fått mitt Påsklov nu iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Nu, denna veckan :P Nästa och Näst Nästa veckan är det Prao :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Nu, denna veckan :P Nästa och Näst Nästa veckan är det Prao :D Det är härligt med prao och slippa skolan lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Nu, denna veckan :P Nästa och Näst Nästa veckan är det Prao :D Jag vet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Nu är det påskafton ! Tid: 00.03 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Glad påsk allesammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Kalix ligger i norrbotten tror jag, västerbotten möjligtvis. Annars har jag två veckors lov(v 15 och 16) Bor i Enköping men går i skola i Västerås. Åh, vad gött! Varför går du i skola i Västerås? Orka åka 30km varje morgon och eftermiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.