Hoppa till innehåll

Vilket e det bästa Whirlwind vapnet  

53 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag andvender Whirlwind Warhammer för att förbetra mina skill till jag har Sulfuras, Hand of Ragnaros (jag ligger i lvl 31)

Tills du har Sulfaras, Hand of Ragnaros? HAHAHAHAHA.

Whirlwind axe är den bästa enligt mig....

Skrivet

Jag andvender Whirlwind Warhammer för att förbetra mina skill till jag har Sulfuras, Hand of Ragnaros (jag ligger i lvl 31)

Gör han MC tillräkligt många gånger så får han den nog tillslut.
Skrivet

Ja, men ganska bra att planera det i level 31...
Skrivet

Jo det förstås. :lol:
Skrivet

Den som inte planerar i för väg får inget bra gjort + WW Warhamer har 0.1 högre DPS :D

Skrivet

Det var som inih*lvete vad jag garvade när jag såg din post hacker.

Raggyammer är INTE nåt för en casual player. och vad är det för bs du snackar ? "Gör han MC tillräckligt många gånger så får han den nog till slut" jag tvivlar oerhört på att nån på detta forum kommer får raggyhammr/har den

Skrivet

Det var som inih*lvete vad jag garvade när jag såg din post hacker.

Raggyammer är INTE nåt för en casual player. och vad är det för bs du snackar ? "Gör han MC tillräckligt många gånger så får han den nog till slut" jag tvivlar oerhört på att nån på detta forum kommer får raggyhammr/har den

Jag säger som Gunde Svan: "Inge'ting e omöjligt! :lol: :lol:
Skrivet

Tycker Whirlwind AAxe är bäst man critar något fruktansvärt med den critade liksom 757 på lvl 30 på en lvl 34 gnome mage fast ifs så hade jag massa buffs te x battle shout enrage blood fury death wish osv

• Skapa ny...