Trasheye Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 jag tycker Slayer e ett ganska skönt namn.. kan säga det hur mö som helst.. HIM också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Skönaste namn på band e ju Joddla Med Siv å Bonka Bäver!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Rövsvett är ju..uppfinningsrikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 å Bonka Bäver!! vad jag vet så är bonka bäver en låt av 250 kg kärleksnorliefs är ett grymt namn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 onkel konkel....fint namn...inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Goatwhore(gethora) låter väl ganska coolt fast jag lyssnar inte på dem men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Lars vegas trio låter ju ganska konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Häjkon Bäjkon Band spelade i vår skola när jag gick i ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Tsjuder låter väl ganska coolt men jag har ingen aning om vad det betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Snorleifs och Tunnan och Moroten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 the cardigans låter bra när man säger det, oså fronda med :D annars gillar jag simple plan e ett bra namn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Cradle of Filth låter väl bra på engelska men när man översätter det bliev det ju konstigt. Baägare av smuts, skumt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.