Dretskit Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Kult Ov Azazel och Exhumed låter ganska coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Här jag bor... hehe.. så finns de ett rätt fräckt namn.. "Radioaktiva räkor" :) har aldrig hört dem dock ^^ Men... Spektron e ett fräckt namn... fast de e ju iofs inte ett metalband :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 östen med resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 simple plan o green day e sköna namn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Lars Garage! :D Det är coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Pantera ;;X;X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 mooby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Electric Banana Band är ju fräscht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 jag tycker Slayer e ett ganska skönt namn.. kan säga det hur mö som helst.. HIM också... Om någon undrar så hette Slayer Dragonslayer från första början, men dom släppte aldrig nån platta med det namnet O Dragonslayer låter ju lite power :P Så dom tog bort Dragon och behöll Slayer. Intresseklubben antecknar :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 jag tycker Slayer e ett ganska skönt namn.. kan säga det hur mö som helst.. HIM också... Det där visste inte jag innan du skrev det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 KSMB, ouuf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Alphaville låter ju rätt sofitich oxå... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.