Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 H.I.M har ett härligt namn... harklar mig...Nu måste jag säga att du bara har lite rätt för hette bandet "HER" eftersom att det var ett annat band som hette HIM men sedan fick "HER" köpa namnet "HIM" för en stor summa pengar. dom hette du "Hes Infernal Majesty" men forkortade det till HIM. Och enligt ville valo så heter dom bara "HIM" nu, vilket han själv tycker är en gaska dåligt namn. så är det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Coldplay....coldplay....coldplay... Kan inte sluta säga det, låter så coolt :D COLDPLAY FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Instämmer. :) Jag tycker riktigt om The Normal. Ironin med det hela är att deras musik är helt sjukt konstig. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 *puke* ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 WAAT?! :o Ska du ha stryk pojkvasker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 The Buggles, de låter bara för soft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Lostprophets låter ganska fräscht. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Rullator från Hallsberg är faktist väldigt bra o har ett häftig namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 The Nymans B) Och så klart We are from Barcelona ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Dj Smudge låter ju rätt skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Rövsvätt är ju ovanligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag gillar Murderdolls och Lamb of God :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.