Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Hårdrock/rockare här :gitarr: lyssnar på: Metallica,Rammstien & Lordi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Kopierat från ett annat forum där man skulle skriva vilka band man lyssnar på Metalica Slipknot Murderdolls Stone sour s*tanistica Arch enemy Dope Bloodhound gang Dark tranquillity Nirvana Bullet for my valentine In flames Nickleback DevilDriver Theory of a deadman Trivium Dresten dolls Pantera Linkin park Rage against the machines 3 inches of blood 36 crazyfists Biohazard Carnivore Mindless self indulgence Coal chamber Daath Dirty americans Diecide Downer Dry kill logic Fear factory Five pointe o Hatebreed Ill niño Killswitch engage Machine head Misfits Nailbomb Opeth Roadrunner United Sanctity Soulfly Trivium Wednesday 13 Frankenstein dragqueens from planet 13 Whiplash Ministry Amorphis Deathstars Savage circus KoRn Lumsk Mayhem Dismember Narnia w2 Steel attack Of Fire and Ice Requiem Violet Morbid axe Baal sagoth Az Metal Cursed in black Job for a cowboy Anthrax Only t3h Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMG Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) Har nitarmband, nitbälte och kedje och lyssnar på hundratal metalband. Kan jag kalla mig hårdrockare?? :P Redigerat 30 Juni 2006 av kp_big Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Lyssnar på Metallica ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>>>Error Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Älska metal! <3 \,,/ Lyssnar på många olika band bl.a. InFlames, Bullet For my valentine, three days grace Nån här som lyssnar på Bandit? Redigerat 17 Juli 2006 av >>>Error Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) Det var bandet "Rage against the machines" som fick mig att börja lyssna på metal, sedan dess har jag blivit besatt av hårdrock och dess historia. Här kommer en lista på alla banden. In Flames. Linkin Park. KoRn. Rage against the machines. Europe. Gun's N Roses. Lordi. (Väldigt lite) The Darkness. Good Charlotte. (Väldigt lite) Green Day. (Väldigt lite) Iron Maiden. Metallica. Judas Priest. Opeth. Scorpions. Twisted Sisters. Motorhead. (Väldigt lite) Queen. Children of Bodom. Bon Jovi. Cradle Of Filth. System Of A Down. Morbid Angels. (Enda death-metal bandet) Redigerat 3 Juli 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Har lyssnat på rock sen i 3an. Mina favoriter jag lyssnar mest på... Linkin Park Iron Maiden In Flames Bruce Dickinson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 lyssnar på Kiss. kan man bli kallad hårdrockare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) Det var bandet "Rage against the machines" som fick mig att börja lyssna på metal, sedan dess har jag blivit besatt av hårdrock och dess historia. Här kommer en lista på alla banden. In Flames. Linkin Park. KoRn. Rage against the machines. Europe. Gun's N Roses. Lordi. (Väldigt lite) The Darkness. Good Charlotte. (Väldigt lite) Green Day. (Väldigt lite) Iron Maiden. Metallica. Judas Priest. Opeth. Scorpions. Twisted Sisters. Motorhead. (Väldigt lite) Queen. Children of Bodom. Bon Jovi. Cradle Of Filth. System Of A Down. Morbid Angels. (Enda death-metal bandet) Rage Against The Machine heter de, och inte "Machines". Här är de banden jag gillar MSG Rage Against The Machine Tool In Flames Iron Maiden Europe AC/DC Morbid Angel Anvil Whitesnake Alice Cooper Crucified Barbara Slipknot KoRn Nine Inch Nails System of A Down Megadeth Varav jag sett Whitesnake, Alice Cooper, MSG, Anvil och Crucified Barbara live. Redigerat 8 Juli 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Kan säga direkt att jag är det största ratm-fánet här. Har lyssnat sen -97, kan alla lyrics och låtarnas mening Bara namnet betyder ju Vrede emot maskinen ( Pengamaskinen ) Alltså Vrede emot Kapitalismen. Bandet är kommunistiskt eller snarare vänsterextremer och gjorde bara låtar i polistiskt syfte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jag älskar alla deras låtar, har två skivor med de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 ojoj.. det går ju bra för min lilla tråd :D.. har någon en skiva med det finska bandet Teräsbetoni... det ... va det värsta jag hört ... ojoj.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.