Trasheye Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 ;) förstår alla min fråga XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Race: Helt klart utseendet, och lite basestory (eftersom man är rollspelare) Class: Ja, då är det helt enkelt klassens skills. Horde/Alliance: Ja, det beror juh på vilken race jag e sugen på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Vet inte riktigt. Vet inte riktigt hur jag tänkar när jag väljer ras. Alliance, varför inte? Class, som Skåningen sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 beror för mig vad jag är sugen på att spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag tänker po mounten och hur cool man är som en class. Jag tycker Gnome är coolast som warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeptor Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Jag tänker på mounten, vad man är sugen på, hur man ser ut och vad man har för roll i spelet tex warrior = tank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skitskalle Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 när jag installerade wow och gjorde mitt acc tänkte ja på att om man joinar horde så e man en j*vla WTJ så hellre alliance för horde har f*n mkt mer guards i sin bas i AV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeptor Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 när jag installerade wow och gjorde mitt acc tänkte ja på att om man joinar horde så e man en j*vla WTJ så hellre alliance för horde har f*n mkt mer guards i sin bas i AV Vad är WTJ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 http://miniprofile.xfire.com/bg/co/type/0/andenn91.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Först tänker jag på vilken class jag vill ha, skills och vilken roll man har. Sen är det utseendet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Vilka skills klassen har.Hur racen ser ut och mounten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Bra, och snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg