KazeN Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag har redan skickat in en nyhet om detta. Vad tycker ni om det? Blir det ett köp för er eller ska ni köpa något annat istället? För er som inte har en aning om vad jag pratar om: Red Steel är ett spel som ska komma till revolution. Det framställs av Ubisoft och det är ett FPS-actionspel. Spelet ska spelas inte så konstigt med den unika kontrollen då du ska kunna skjuta med den och använda den som ett svärd. Finns även ett par bilder på denna sidan: http://www.codenamerevolution.com/?p=193 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Köper man Revolution så är det ju ett givet köp, svinga med svärd va f*n :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Är inte så där extremt intresserad av dessa spel till konsoll. Men det kanske är något med den nya kontrollen. Blir nog ett köp :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Det verkar ganska grymmt efter att ha läst om det. Vet inte om jag kommer att köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Kanske, man jag länktar mer till andra spel, och nintendo har även sagt att dom ska göra strategi spel till revulution tack vare kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Enligt vice VDn på Nintendo Of America tror jag det var så nämndes det visst i en intervju att det ska släppas 20st spel till releasen av denna konsol. Och utav dessa skulle 1/3 (ca. 7spel) släppas av nintendo. Är det en smart idé eller borde dom släppa de "tunga" titlarna i småportioner istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Hm.. kanske något att fundera på :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) PS3 kommer äga REV ps3 har blu-ray och blu-thoof(stavning?) kontroller :P Redigerat 12 April 2006 av Seler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 PS3 kommer äga REV ps3 har blu-ray och blu-thoof(stavning?) kontroller :P Och vad har det med red steel att göra? Grafiken var ganska snygg btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Off-tropic: Tror stenhårt på att Nintendo kommer vara den som äger spelmarknaden, varför? Jo, vem har dom bästa, roligaste och mest vällkända spelen? Alla i kör: NINTENDO! On-tropic: Såg det på nintendo.se och det värkar vara jäkla snygg grafik, för att vara Nintendo altså. Jag tror det kommer bli kul att spela med kontrolen och spelen kommer bli mycket bättre och intensivare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=6954 3 nya bilder har kommit upp nu. Grafiken är ganska snygg, sen är ju detta spel inte det snyggaste som kommer till Revolution. Det suddiga beror på att bilderna är inscannade från en tidning. Redigerat 14 April 2006 av brunhilde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) PS3 kommer äga REV ps3 har blu-ray och blu-thoof(stavning?) kontroller :P Hur vet du att Ps3 kommer "äga" REV, bevisa. Redigerat 14 April 2006 av R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg