Hoppa till innehåll

Red Steel Till Revolution

KazeN

Rekommendera inlägg

Jag har redan skickat in en nyhet om detta. Vad tycker ni om det? Blir det ett köp för er eller ska ni köpa något annat istället?

För er som inte har en aning om vad jag pratar om: Red Steel är ett spel som ska komma till revolution. Det framställs av Ubisoft och det är ett FPS-actionspel. Spelet ska spelas inte så konstigt med den unika kontrollen då du ska kunna skjuta med den och använda den som ett svärd.

Finns även ett par bilder på denna sidan:

http://www.codenamerevolution.com/?p=193

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Är inte så där extremt intresserad av dessa spel till konsoll. Men det kanske är något med den nya kontrollen. Blir nog ett köp :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst tvspelsrobert3

Kanske, man jag länktar mer till andra spel, och nintendo har även sagt att dom ska göra strategi spel till revulution tack vare kontrollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt vice VDn på Nintendo Of America tror jag det var så nämndes det visst i en intervju att det ska släppas 20st spel till releasen av denna konsol. Och utav dessa skulle 1/3 (ca. 7spel) släppas av nintendo. Är det en smart idé eller borde dom släppa de "tunga" titlarna i småportioner istället?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

PS3 kommer äga REV ps3 har blu-ray och blu-thoof(stavning?) kontroller :P

Och vad har det med red steel att göra?

Grafiken var ganska snygg btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Off-tropic:

Tror stenhårt på att Nintendo kommer vara den som äger spelmarknaden, varför? Jo, vem har dom bästa, roligaste och mest vällkända spelen? Alla i kör: NINTENDO!

On-tropic:

Såg det på nintendo.se och det värkar vara jäkla snygg grafik, för att vara Nintendo altså. Jag tror det kommer bli kul att spela med kontrolen och spelen kommer bli mycket bättre och intensivare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

PS3 kommer äga REV ps3 har blu-ray och blu-thoof(stavning?) kontroller :P

Hur vet du att Ps3 kommer "äga" REV, bevisa.

Redigerat av R-110
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...