Hoppa till innehåll

Vilka Proffesions Borde En Mage Och En Rogue Ha?


Gäst Elite
 Dela

Rekommendera inlägg

Vilka proffesions borde en Gnome - Mage ha och vilka proffesions borde en Night Elf - Rogue ha?

 

 

nästan alla proffesions passar en mage men mest använd är nog tailoring och enchating (mest för bags och sånt) alchemy och herbalism, Enginering och mining, (extra bra för gnomer)

 

en rogue finns ju alchemy och herbalism, blacksmithing och mining, Enginering och mining, tailoring och leatherworking.

 

blacksmithing: jag säger varför här så slipper folk bli så frågande, du kan göra vapen åt dig själv så slipper du köpa/lita på turen för att skaffa bra vapen.

går du blacksmithing bör du inte bli armorsmed :P

Redigerat av Larath
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Men jag menar, vilka proffessions är absolut bäst utav alternativen du gav, Larath?

Då menar jag Gnome - Mage, har redan valt för Rogue.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag menar, vilka proffessions är absolut bäst utav alternativen du gav, Larath?

Då menar jag Gnome - Mage, har redan valt för Rogue.

 

Enchanting, mining och herbalism tjänar man bra med pengar på, tailoring kan du göra saker att disenchanta för pengar (säger det igen BAGS FTW) men sedan beror det på din spelstil potions är alltid bra att ha och med alchemy gör du egna,

 

Enginering är kanske inte så bra men skoj :P

 

jag skulle valt alchemy och herbalism=potions alltid bra att ha, buffa dig inom attack, def, agi i en timme ist för alla små buffar. major mana ich healing potion är alltid bra att ha och säljer bra på AH samma med high lvl herbsen, och bags går alltid att köpa billigt eller fråga om man kan få av någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...