Arbiter Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag gillar nog mest Iron Maiden lr Black Sabath lr Metallica, ja kan inte bestämma mig!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Det finns väldigt många bra låtar så jag kan inte välja ut någon favoritlåt och säga den är bäst. Utan det finns många bra låtar som jag gillar därför kan jag inte riktigt svara på frågan. Men jag säger Bon Jovi - Bad Name, en bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Metal/hårdrock: Godsmack - I Stand Alone Hip-Hop: 2pac - Changes Rap: Eminem - Lose Your Self Techno: Basshunter - Vi Sitter Här i Ventrilo Och Spelar DOTA [Full Version] Pop: Ehhm, ingen. R&B: Usher - Yeah och Usher - Burn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Det finns så många bra låtar...just nu tycker jag att "Check up om it" med beyonce, beep med pussicatdolls, stickwitu med pussicatdolls och Right here right now med Agnes är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Men för faan. Det skulle var en tråd om vilken som är den bästa hårdrock/metal låten inte nån j*vla rnb eller nåt sånt. Läs första inlägget innan ni postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 My World med Metallica är nog min favorit men det finns så många. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 In Flames - Scream In Flames - Come Clarity In Flames - Pacing Deaths Trail In Flames - Crawl through Knives Några favoriter :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Slipknot-Eyeless Slipknot-before i forget Slipknot-Eyeless Slipknot-before i forget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 förlåt gud, jag har syndat! One med Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.