ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 vilken är den allra bästa låten någonsin (alla kategorier:P) min är Eternal Flames med Weeping Willows och Indiana Wants Me med R. Dean Taylor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Franz Ferdinand - Walk Away :wub:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) jaha den! den är ju inte så dum :P Redigerat 10 April 2006 av Boba-Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Rage against the machine - Guerrilla radio var den första "shit va bra"-låten jag hörde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 jag förstår att det är någon metal låt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Vet inte men Fort Minor-Where´d You Go e så j***a bra, men de finns ju fler bra låtar som typ Tune Up!-Feel Fine å Fronda-Mitt Rop På Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 jag förstår att det är någon metal låt :P Damn right ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 haha :P Bad day med Daniel Powter är oxå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Svea Rike av Ultima Thule tror jag är den absolut bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag gillar Sepultura med Beneath The Remains för det var typ den första metallåten som jag hörde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Europe - Prisoners in paradise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Europe - Prisoners in paradise. så du var hair metallare när du var en litensmörpojk va? :o "The Doors - Blue Sunday", det är den mäktigaste låten jag hört. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.