Goglashszzz Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Att träffa trevlig personer äta skratta gråtta o skaffa barn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 många filosofiska svar men nästan inga vetenskapliga. Vadå?Min mening är ju rätt logisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Meningen med livet är att slösa bort livet. vad det denna du syftade på. min mamma äta kebab. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Meningen med livet är att ta en massa makt och använda den..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Meningen med livet är att ta en massa makt och använda den..... Kan du definera "massa makt" jag förstår ärligt talat inte vad du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 han vill bli diktator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 han vill bli diktator. Okey, det är bara dålig och vara det. Ett land ska inte styras av en diktator folket ska ha makten! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Och do blir landet fullt av diktatorer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 nej. en diktator har 100% kontroll. 1 person i ett demokratiskt land har 100/antal invånnare i landet % kontoll. vilket oftast är under 100%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 många filosofiska svar men nästan inga vetenskapliga. det roliga är att det finns inga vetenskapliga svar på frågan så vart vill du komma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 vetenskap är inte alltid fakta. vetenskap är logiska teorier om hur universum fungrar. svar som: "meningen med livet är att bli bäst på skateboard" är inte särskilt vetenskapligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Heh, de kanske lät som om jag skulle bli nån slags Hittler men de va inte så jag menade det. Inte att jag vill bli diktator och döda all som inte gör som jag säger men bara att göra landet starkt med ett bra stridförsvar...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg