Needbananas Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 det finns nog ingen mening med livet. dom första meniskorna ville nog bara ha det bra, så kanske dom blev kära och fick barn. så sa dom att dom kom nog till genom att dom blev kära och barnen fortate. till slut blev jorden storslagen och nu har vi kommit fram till vår moderna värld. och nu är det som det är men när det blir typ 6,7 sidor tycker jag nån modde ska låsa den här tråden. tack för mig! //nån annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 jag tror att meningen med livet är typ att människan ska "fortplanta" sig och överleva... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Kanske detta (världen) är en tutorial till den riktiga världen? Redigerat 23 Maj 2006 av FuzioN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Kanske, det är lite "livet efter detta" spekulationer va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Meningen med livet är såklart att man ska ha kul ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag håller helt till med nån annan. Ingen har skapat någon mening till livet. Det enda som skulle ha gjort så att vi hade en mening med livet, var om människan var skapad av "intelliigence design". Någon som såg debatt igår kanske? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Meningen med livet är att man ska föröka sig och inte låta mänskligheten dö ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(>\_/)>/^ Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Att inte dö. Och att föröka sig. Och hitta en bättre mening än de två ovanstående. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Förstöra vår planet med en massa gifter, sen fortplantar vi oss så att nästa genaration också kan döda allt vackert, som t.e.x mig :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Hur kom man på att man skulle äta för att bli mätt, det är ett stort frågetecken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) Sedan så vill jag gärna lägga till en punkt, meningen med livet är att föra forskningen vidare och så småningom hitta ett bättre sätt att leva på. Detta betyder alltså att man inte skräpar ner moder natur genom att slänga icke miljövänliga saker i skogen. Sedan så måste vi sluta upp med att i släppa ut avgaser, miljögifter mm. Redigerat 8 Juni 2006 av Skuggan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Hmm meningen med livet är att ha kul :D Nintendo , sony och microsoft har fattat det iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg