-=ARAGORNO=- Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Hur kommer det att bli cirka år 2030 med tv spelen tänk dig gamecube playstion och xbox vi tycker att det är gette bra grafick men tänk dig när år 2030 undrar hu grafiken är då?????????? det kan va värsta grejen men vem vet VAD SÄGER NI OM DET!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag tror spelen blir mycket mer 3 dimensionella, typ att man upplever att man är med i spelen. Att man känner slagen mot kroppen, att man går och använder händerna i verkligheten som i spelet! Det vore väldigt coolt om det vore så, men svårt o dyrt. Men grafiken blir nog 5 gånger bättre än vad den är idag. Tänk dej hur grafiken var för 10 år sedan jämnfört med idag? Stor förändring, och det blir bara bättre + att datorerna kommer att vara mycket mindre och snabbare om bara några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag håller med dig Ferrie, det kommer helt enkelt att bli mer simulatorer. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det der du sa tror jag meddddd men man vet inte en jag ska kolla lite om jag kan på info Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det är väl inte bara spelen som förändras, Hela världen kommer väl förändras! Och som alla filmer gör i framtiden, Bilar i luften! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Tv-spel finns inte då.. Det är typ glasögon med skärm i.. PSG X-G Nintendo-G Playstation-glasses X-glasses och Nintendo-Glasses finns det då.... Nä men jag vet inte men jag tror inte att det finns TV då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Men man ska ha en sån där grej man har runt huvudet så man "är" inne "i" spelet så man kan uppleva allt som händer. Men man känner förstås inget smärta i skjut-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 tänk om man kände smärta. Dö så mitt i ett skjut spel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 tänk om man kände smärta. Dö så mitt i ett skjut spel. :) Ja man tänk dig att man blir skuten och så känner man smärtan det skulle inte jag vilja. Men om det är så att man är ine i spelet då måste det kosta en förmungenhet om vi inte höjer lönerna vad säger ni om det da? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag har alltid sagt att jag ska köpa Fifa 2033 till mina blivande barn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det är väl inte bara spelen som förändras, Hela världen kommer väl förändras! Och som alla filmer gör i framtiden, Bilar i luften! :D :huh: Inte kommer allt det där komma så tidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 vi får väl se hur det blir.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.