mr.best Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 amen indiana jones då, eller the matrix.. age of empire. som red alert.. cosax.. ja man kan säga att man borde få ont isf!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Hehe, Matrix skulle man inte kunna spela själv.. bara se sina data animerade motståndare som Matrix snubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Fierre: Jo om man skriver Ett P, Ett S och en tvåa på det så blir det det fattar du väll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Den var bra, och när man ett X, ett b, ett o och ett till x så har man ett Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Haha det skulle vara roligt att vara Metabee eller Sumilidon eller nån.Sumilidon slå på störningsfältet och så får Metabee sina målsökande missiler i fejset Haha! Èller medabee använda medaforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Det där med smärtan kan vara troligt. Jag tror i sådana fall att det kommer en vibiration som i vissa analoga styrkontroller t.ex Rumble Pack till N64. Spelen kommer förmodeligen att vara från ögonen. Men jag tror ändå inte riktigt på att det blir så här. Tv-spelen utvecklas hela tiden och simulatorer blir det det kan sätta pengar på men ändå inte att du överför dina hjärnceller till en maskin. ICKE! Det finns redan glasögons-simulatorer men inte på detta sättet! Nej, ärligt talat tror jag på en simulator med glasögon men med en kontroll som du styr INTE med hjärnceller. :blink: skumma forskare :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Men med smärta blir det som VR. Man tror man dör men man gör helt enkelt inte det. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (Son-Gohan @ 05/02-2004 21:21:49) Haha det skulle vara roligt att vara Metabee eller Sumilidon eller nån.Sumilidon slå på störningsfältet och så får Metabee sina målsökande missiler i fejset Haha! Èller medabee använda medaforce Oj. Hur känns det att vara så stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 hmm jag tror att det kommer nån hjälm som känner av hjärnans inpulser så om man lyfter handen så gör man det inte på verkligheten utom i spelet sen när man ska sluta så tänker man bara på det så slår de av Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 de är väl typ tredimisionella bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag tror spelen blir mycket mer 3 dimensionella, typ att man upplever att man är med i spelen. Att man känner slagen mot kroppen, att man går och använder händerna i verkligheten som i spelet! Det vore väldigt coolt om det vore så, men svårt o dyrt. Men grafiken blir nog 5 gånger bättre än vad den är idag. Tänk dej hur grafiken var för 10 år sedan jämnfört med idag? Stor förändring, och det blir bara bättre + att datorerna kommer att vara mycket mindre och snabbare om bara några år. JAG TROR SAMMA SAK! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Hmm... det kan ju vara farligt med såna spel. Man kan ju börja tro att man fortfarande spelar och börjar slåss mycket. Men det hade varit kul om spelen blir så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.