Hoppa till innehåll

Husdjur

Gäst Keyser_Soze

Rekommendera inlägg

Gäst Keyser_Soze
Skrivet

tjenare. någoon som har tips på något kul djur? ett djur som man har i bur..råtta är jue trevligt men hamster suger..något annat tips? (kan avar andra djur oxåå inte katt och hund)

Gäst Keyser_Soze
Skrivet

ush..hade en en gång..fast sedan blev den överinteligent och klonade sig till typ 100 st =/ sen tog det och hans kloner över hela mitt hus och kidnappade min syster..vill inte ha mer vandrande pinnar !! (överdrev nog lite)

Skrivet

Adoptera ett tyskt barn som du kan ha i buren å mata med chocklad hela dagarna, good stuff

Jag har ett själv faktiskt

Jag med. De är verkligen härliga att ha som husdjur.

Skrivet (redigerat)

Du var ju inne på det där med Råttor... Satsa på Dammråttor. Alltid lika trevliga ;)

I annat fall tycker jag du ska köpa ett par fiskar, dock är de inte så sällskapliga av sig, men det är ju en sysselsättning.

Något större djur skulle jag inte råda dig att skaffa då de behöver mer uppmärksamhet. Och jag tar förgivet att du har sporter/kompisar/dator/tv-spel som står och väntar hela dagarna.

Bur = akvarium (?)

Redigerat av Ragnarök

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...