Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 tjenare. någoon som har tips på något kul djur? ett djur som man har i bur..råtta är jue trevligt men hamster suger..något annat tips? (kan avar andra djur oxåå inte katt och hund) Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 ush..hade en en gång..fast sedan blev den överinteligent och klonade sig till typ 100 st =/ sen tog det och hans kloner över hela mitt hus och kidnappade min syster..vill inte ha mer vandrande pinnar !! (överdrev nog lite) Citera
Putside Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 Adoptera ett tyskt barn som du kan ha i buren å mata med chocklad hela dagarna, good stuff Jag har ett själv faktiskt Citera
Dretskit Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 Adoptera ett tyskt barn som du kan ha i buren å mata med chocklad hela dagarna, good stuff Jag har ett själv faktiskt Jag med. De är verkligen härliga att ha som husdjur. Citera
Boffaroffe Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 (redigerat) Du var ju inne på det där med Råttor... Satsa på Dammråttor. Alltid lika trevliga ;) I annat fall tycker jag du ska köpa ett par fiskar, dock är de inte så sällskapliga av sig, men det är ju en sysselsättning. Något större djur skulle jag inte råda dig att skaffa då de behöver mer uppmärksamhet. Och jag tar förgivet att du har sporter/kompisar/dator/tv-spel som står och väntar hela dagarna. Bur = akvarium (?) Redigerat 13 April 2006 av Ragnarök Citera
Gäst Yantra Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 inte en orm elr ödla då? :huh: Citera
Eric_H Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 Hamstersuger inte alls det! :angry: Iaf så kanske du kan skaffa pappegojor? Ställ den vi dörren och lär den säga hej! när det kommer någon. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.