Shyguy Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Hur får man grip beam,boost ball och spider ball?Snälla hjälp!Jag och min pappa letar som bara den!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Spelar din farsa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shyguy Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Ja.Är det något fel på det eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Du får inte precis alla på en gång. Om ni kommit så "långt" så att ni inte ens har hittat Boost Ball, kan ni drömma om Spider Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Ja.Är det något fel på det eller??? nää min pappa spelar också me mig... :P det är kul... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Hur får man grip beam,boost ball och spider ball?Snälla hjälp!Jag och min pappa letar som bara den!!! *host host* Boost ball: Phendrana drifts. Om du börjar i phendrana shorelines, så kan du rulla in i ett litet "alkov" där de e en sak att scanna, sen ska man kunna komma in Íce ruins (östra tror jag) sen kan man komma därifrån till den övre delen av Shorelines... därifrån e de lätt. Spider ball: du ska få: Space jump boots, Wave beam, Super missile och Thermal visor innan du kan komma åt den, i skriven ordning. Allt är i Phendrana, utan Space jump boots. Grapple beam: orkar inte skriva allt du måste göra för den... det är långt kvar, men ge inte upp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 *Hostar upp karta* Här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 går inte...att kolla på den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 grapple beam får du i phazon mines lite senare i spelet :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) *Bjäbb Gnyl* (Jag har space-jump, boost ball, vanligt vapen men vad ska jag ta sen efter dom sakerna?) Redigerat 21 April 2006 av andresvan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 kartan funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 mm jag har redan sagt det man kan inte skicka länk till Gamefaqs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg