Gäst Kilimanjaro Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 först tyckte jag att dom var typ robotar med deras t.e.x 1.13 men när jag såg mellanmjölk och ragnaröks inlägg ändrade jag uppfattning om dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Dom e schysta. Det är ju mycket jobb att vara Moderator, men de sköter de ändå på ett bra sätt. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Alla moderatorer är bra ! Har varit emot dem och gjort tumult då och då, men gillar deras sätt att sammarbeta med varandra och uprätthålla reglerna. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 De är ganska bra, vissa är bättre än andra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Helt okej, men vissa har man inte sett på länge :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag gillar dem men förut störde jag mig lite på dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 inget fel på dom förresten har NesseN varit modd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 inget fel på dom förresten har NesseN varit modd? Jag har sett många och gamla låsningar av NesseN, så ja. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag stör mig inte på dom. Tvärtom, dom är ganska "bra och ha". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Hårda, alltför hårda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Dem duger för mig iaf.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Bäst är ju : Mellanmjölkis och Nico ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg