Mezox Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Hur är spelet? Är det bra, är det något att ha? Jag är ett Star Wars f*n om någon undrar. Jag har läst rescensioner och så men jag vill veta mer om innehållet. Liknar det riktiga Star Wars? Är det många varelser som är detsamma? Helst inga Spoilers, med andra ord säg inte vad som händer i spelet (t.ex. "när du spränger det så händer det och du kan göra det"). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Köpt 2:an istället om du inte redan har det... Annars tyckte inte jag att det var så bra. Det är ju väldigt billigt eftersom det är så gammalt, men jag tycker iaf att det är bättre att köpa ett nyare spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Det bästa Star Wars spelet som gjorts enligt mig. Det utspelar sig 5000år innan filmerna så det ärinte riktigt som vanliga star wars. Men det är ett bra köp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Det är bättre med Kotar I än kotor II kotor 1 sätter en mer in i handlingen och det e skit kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 kotor I har en mycket bättre handling, men enligt mig har man alldeles för lite force points. om man gillar å använda force powers ska man absolut köpa 2:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Så kan det ju vara pop_pap. Men om man vill ha ett spel med bättre handling, karaktärer osv, osv. Så borde man nog Välja KotOR 1. Men om det kommer 3:a så kan man ju köpa 2:an också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Ta den enkla vägen: Börja med första, avsluta med det andra, det ska i varje fall jag göra. Men jag vill ha svar på frågorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 bästa star wars spelet som finns...å ja skojar inte...stor valfrihet och lång speltid...man kan spela om det flera ggr så, ett ord: KÖP!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg