Mezox Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 hur är det du skickar informationer, eller vad är formulärets action? en vanlig mailto länk eller ett script? Det är inget script, det är en länk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 och vad är det för något i formuläret som ska skickas iväg? jag menar, man får ju inget tillfälle att fylla i det... eller hur menar du... ursäkta om jag är trög men jag får inte ihop detta... en sida med ett formulär på som ska skickas så fort du går in på sidan och samtidigt ska ett fönster komma upp...? när fyller man i formuläret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Scriptet ska automatisk fylla i formuläret med förbestämda tal (som står i scriptet). Edit: jag har fixat form-taggen nu, men jag kan inte få den att fungera med poppuppen eftersom jag inte kan ha två OnLoad (jag vet inte hur). Redigerat 17 April 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Nu kanske jag är lite nyfiken men Vad Ska Du Göra ??? Om du gör så här då : <HTML> <HEAD> <script LANGUAGE="javascript"> <!-- funktion delare() { popup(); formular(); } function popup() { window.open("popup.html","popup"); } funktion formular() { "Din konstiga formulärs ide" } //--> </SCRIPT> </HEAD> <BODY OnLoad="delare()"> </BODY> </HTML> Redigerat 17 April 2006 av TechnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Nu kanske jag är lite nyfiken men Vad Ska Du Göra ??? Titta i min press där är det en länk till taggen. Klickar du donerar du 10 FM till mig. Jag har fixat det men vill även att det ska komma ett popup med en bild där man tackar avsändaren. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Tackar avsändaren?? Han har ju inte gjort något eftersom det var ett script som fyllde i det. Om jag klickar där blir jag då av med 10 FM och du får dom, eller får du 10 FM utan att jag blir av med något? Redigerat 17 April 2006 av TechnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Tackar avsändaren?? Han har ju inte gjort något eftersom det var ett script som fyllde i det. Om jag klickar där blir jag då av med 10 FM och du får dom, eller får du 10 FM utan att jag blir av med något? Jag har skrivit att du donerar 10 FM, så jag tackar avsändaren eftersom han medvetet har klickat på länken, fastän jag skrivit att han förlorar 10 FM. ;)Titta på min press så förstår du. ;) Redigerat 17 April 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Behöver du alltså detta script till din press? Fungerade min idé med en delare function? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Ska prova. Det är en länk från min press som tar klickaren till sidan. Användaren klickar altså medvetet på sidan som ger mig 10 FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag börjar fatta, men vem är så dum att klicka då? Inte jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Någon som har 10 FM över. :) Delare scriptet funkade inte. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Även fast jag hade FM över skulle jag inte skänka bort dem, jag skulle vilja ha något tillbaka (t.ex. en snygg avatar) fast det finns kanske folk som trycker på den ändå, har du fått in några mynt? Vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.