Zantera Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Skriv slangord du kan och gärna vad de betyder. Helst inte rasistiska som blat*e och sådant. Men några jag kan: Baxa - Man tar/stjäl något Jiddra - Ljuga Daschla - Slå någon/något Torsk - en riktig förlorare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) Poona = Äger någon, krossa etc etc. Cutta = Hugga någon, kötta någon, slå någon etc etc. Redigerat 14 April 2006 av Ace nr.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Tujjsckhare = Typ som " WooW " Aboo = Ifall man har gjort något dåligt elller något liknande Flicka = Tjej Kille = Pojke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Noob - Någon som suger Kötta - Mala ner någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 ettermida-gissa :) kanske dialekt och inte slangord burk-dator päramos-potatismos (mer dialekt :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Lollolover - annat namn för lol Kommer inte på nåt mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Päror = Potatisar Tja = Samam sak som att säga hej till en person, men jag säger inte tja till min farfar utan det gör jag till kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 päron=föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Snör hit - kasta hit Dialekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Palla = Orkar inte Softa = Ta det lugnt Schoobre = Hej mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Axa - Accelerera Fräs - om man kör i över 100 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 När jag var i arvika i sommras så sa dem jordappla typ å de betyder Potatis :S... Bäla betyder typ Prata på grov västskötts dialekt.. Bjärn ni som har sett Pistvakt vet att de betyder Björn Stors=Flick/tjej oxå från pistvakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.