pollenallergi Skrivet 14 April 2006 Rapport Skrivet 14 April 2006 Skriv slangord du kan och gärna vad de betyder. Helst inte rasistiska som blat*e och sådant. Men några jag kan: Baxa - Man tar/stjäl något Jiddra - Ljuga Daschla - Slå någon/något Torsk - en riktig förlorare En torsk är väl en person som köper sex? NesseN - Cooling Citera
Zantera Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Skrivet 14 April 2006 Skriv slangord du kan och gärna vad de betyder. Helst inte rasistiska som blat*e och sådant. Men några jag kan: Baxa - Man tar/stjäl något Jiddra - Ljuga Daschla - Slå någon/något Torsk - en riktig förlorare Ah det med. :visslar: Bitch - Slav/kärring Citera
Megaklumpen Skrivet 15 April 2006 Rapport Skrivet 15 April 2006 Flepa=Flabba=Skratta Knyta bensäcken i sovlådan=gå å lägga sejj Citera
Salzalada Skrivet 15 April 2006 Rapport Skrivet 15 April 2006 Arab = PontarN (Seriöst, han sa det i chatten! :o) Citera
Zantera Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Skrivet 15 April 2006 knäcka - dissa/göra narr av någon Nice - något bra Citera
Dolphin Skrivet 15 April 2006 Rapport Skrivet 15 April 2006 Wannabe = En nybörjare på någonting, man kan även bete sig som en wannabe. Tillexempel om jag säger så här i en tråd "tråden spårar ut, lås en" då är jag en wannabemoderator. Citera
Dolphin Skrivet 16 April 2006 Rapport Skrivet 16 April 2006 So e det sovegas: Ett utryck som min familj ofta använder. Det betyder så är det bara. =) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.