pollenallergi Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Skriv slangord du kan och gärna vad de betyder. Helst inte rasistiska som blat*e och sådant. Men några jag kan: Baxa - Man tar/stjäl något Jiddra - Ljuga Daschla - Slå någon/något Torsk - en riktig förlorare En torsk är väl en person som köper sex? NesseN - Cooling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Skriv slangord du kan och gärna vad de betyder. Helst inte rasistiska som blat*e och sådant. Men några jag kan: Baxa - Man tar/stjäl något Jiddra - Ljuga Daschla - Slå någon/något Torsk - en riktig förlorare Ah det med. :visslar: Bitch - Slav/kärring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Punga ut - betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 nita-slå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Flepa=Flabba=Skratta Knyta bensäcken i sovlådan=gå å lägga sejj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Arab = PontarN (Seriöst, han sa det i chatten! :o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 knäcka - dissa/göra narr av någon Nice - något bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Wannabe = En nybörjare på någonting, man kan även bete sig som en wannabe. Tillexempel om jag säger så här i en tråd "tråden spårar ut, lås en" då är jag en wannabemoderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Gelkabo - Fjortis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Growlare - En som sjunger coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Bög : Pojke Brud : Flicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 So e det sovegas: Ett utryck som min familj ofta använder. Det betyder så är det bara. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.