The heartless Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Hej jag har fastnat på kingdom hearts. Det är den näst sista bossen *typ!* och det är ju Malicifent *den onda häxan i Törnrosa* och när hon har blivit en Drake. *ger lite extra info för att fatta var jag har fastnat nånstans:* Rikku har fått en ny sorts "Keyblade" och han låser up Malicifents hjärta och hon skricker "Darkness.. The true Darkness!!" Och sen så blir hon en drake och börjar attakera mig, och jag har satt på så man kan se hur mycket liv hon har *kommer inte ihåg just nu om det hette hp lr mp* och jag lyckas nästan varje gång jag försöker få ner hennes liv tills det är grönt. *Hennes sköldar börjar att lägga av* Men helt plötsligt så dör jag!! Och jag har testat 1 miljon gånger och det händer så hela tiden va ska jag göra? :blink: please help me before I'm going crasy!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) Här har jag scannat in bossen från min Kingdom hearts bok. Bossen heter Chernabog. och efter denna boss har du fyra stycken kvar att slå. Tryck på bilden för förstoring, där bör du hitta allt du söker om denna boss. Om bilden är för liten får du säga till då ska jag försöka att förstora den. Lycka till! Redigerat 15 April 2006 av spel-maskinen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The heartless Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Här har jag scannat in bossen från min Kingdom hearts bok. Bossen heter Chernabog. och efter denna boss har du fyra stycken kvar att slå. Tryck på bilden för förstoring, där bör du hitta allt du söker om denna boss. Om bilden är för liten får du säga till då ska jag försöka att förstora den. Lycka till! tack men det var inte den bossen.. det var Malicifent den onda häxan fr Törnrosa när hon hade blivit en drake... men tack ialla fall om du hittar nåt om henne så kan du väl säga till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Om det är dragon har du 7 stycken bossar kvar om man inte räknar med bonus bossarna. Redigerat 17 April 2006 av spel-maskinen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 när man har tatt ner henne på lågt blir hon bara svårare oh bättre så se till att du har bra med iv hela tiden. jg har för mig att hon tar mer en halva livet på en attck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The heartless Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Om det är dragon har du 7 stycken bossar kvar om man inte räknar med bonus bossarna. hehe vet du hur man dödar Ansem på andra gången man möter honom i strid? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Ansem säger dom ska vara svår men man ska hålla sig nära han och då tar man han AS enkelt. dog aldrig på han Redigerat 18 April 2006 av mr been Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The heartless Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Ansem säger do ska vara svår men man ska hålla sog nära han och då tar man han AS enkelt. dog aldrig på han sog? mennar du den där Svarta gurdian?fast det e ju ganska svårt han e ju på Ansem hela tiden men Muchas gracias :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Här kommer ansem (2) När jag mötte han försökte jag hålla mig uppe i luften så mycket som möjlligt och använde glid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The heartless Skrivet 23 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Här kommer ansem (2) När jag mötte han försökte jag hålla mig uppe i luften så mycket som möjlligt och använde glid. Tack så mycket! :cool: I will kill that bastard!!! :medieval: :rambo: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 vi håller tummarna för dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brynjard Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Om man uppdaterar sin Defense hela tiden såfort man antingen köper eller får genom att levla upp. så är det bajs enkelt att döda de sista bossarna. Jag var på level 62 och när jag blev slagen/skjuten så tog det nästan ingen skada på mig överhuvudtaget.. sedan så får man vara snabb i fingrarna och Heala sig lite då och då! btw, är det någon som har gått igenom hela spelet och klarat att hitta alla Dalmatiner/Vykort och Trinitys? Jag satt länge med det, men klarade de tillslut :) Jag längtar som f*n tills i sommar då Kingdomhearts 2 kommer ut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg