Zantera Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag vet att det fanns en sån här tråd tidigare. Men som sagt skriv gärna lite sköna citat, ja ni fattar. T.ex. "PS3 kontrollen får man lust att kasta ut igenom fönstret, men då kommer väl den tillbaka" Några från mina kompisar: "Aha,den byggnaden är ju ihopkopplad med denna byggnaden" "När du går ut, går väl du längre ifrån ditt hem?" "Aha,trampar man på gaspedalen går bilen fortare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 "Om du ska dö så gör det med värdighet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 -Jag går till spåret ( skolbyggnaden ) -Passa dig för tåg då lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scaleot Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag vet att det fanns en sån här tråd tidigare. Men som sagt skriv gärna lite sköna citat, ja ni fattar. T.ex. "PS3 kontrollen får man lust att kasta ut igenom fönstret, men då kommer väl den tillbaka" Några från mina kompisar: "Aha,den byggnaden är ju ihopkopplad med denna byggnaden" "När du går ut, går väl du längre ifrån ditt hem?" "Aha,trampar man på gaspedalen går bilen fortare" Diggade "Aha,trampar man på gaspedalen går bilen fortare" hehe :cool: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag har ju några konstiga vänner... Några citat: "En fråga till supporten.Ska man trycka på F och 8 samtidigt?" "En fråga till supporten.Var sitter controlaltdelete knappen?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 under tiden som Siba vd:n var kidnappad gjorde en polis ett klumpigt uttalande; "Med tanke på hans fömögenhet ser vi mycket allvarligt på hans försvinnande". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 "Men jag har inte snott ditt playstation, detta hittade jag i din låda" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 the one who hesitates; mastrubates Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Detta kan läsas på ett antal offentliga toaletter här i världen: here i sit and hesitate, shout i shit or mastrubate? den e så j*vla go Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 har ett grymmt skönt från forumet För att Använda "Kraften"gör så här.... skaffa ett flygplan, släng ner det i ett träsk... köp en liten grön gubbe som hejar på.. försök lyfta det... inse att det inte går...gå hem och sov..... "-Guggo de va en kille(tror iafa att de va en kille) som frågade hur man använder kraften(Han syftade på kraften i star wars)... åsså har vi ju min favvo "Det ser mörkt ut på kameruns avbytarbänk"-Arne Hegerfors Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 aah, äntligen någon som kommer med ett bra citat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 "Now press any key" - Where's the any key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.