Zantera Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Sluta gå offtopic!!!!!!! "Bollen var nästan inne, jag såg att den träffade nätet" "Jag minns det som om det var igår. Det var den 14 april 2006" notera datum på sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 njaa min pappa la en kul kommentar för ett tag sen xD mamma : varför har du slutat umgås med bengtsson. jag : han var för smart för mig pappa : ja så du började umgås med kevin. de roliga var att kevin satt och åt med oss :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 "Varför funkar inte tangentbordet? Aha,sladden är inte ikopplad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 É du go i hela huvet eller? på fotbollsplanen när en tog upp bollen med händerna utan anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Från tvn: - Snart är jordens yta så kall att folk kommer gå till helvettet för att få lite värme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 "I guess I don't have any last words. I'm just gonna kill myself once I lose my wiener." Chris Pontius, Jackass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 "Watch out or i will piss in your beans" Pancho i Dirty Sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 "I could smoke them little arms" Från King Of The Hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 "I gonna take mass summerside(stavning, men om ni inte fattar så ska de va mass självmord typ), but no one has joined me, so i guess i have to wait"-??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Min polare & hans farsa: F= Farsan P= Polaren F: Har du någon gång sett Stevie Wonders fru? P: Öhmm... Nej. F: Det har han inte heller. Lite smått elakt faktiskt. :P Men klockrent var det. Edit: My father was a simple man. My mother was a simple woman. You see the result standing in front of you, a simpleton. - Chic Murray Redigerat 17 April 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Måste ju ta ett citat från Rowyn oxå efter ett lite knasigt uttalande utav mejj:"Av vilket som kom först hönan eller ägget, så är det alltså stenen som är svaret"-Allas vår Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 " if you think one gun, one bullet can stop them, THINK AGAIN. Från: Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.