Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Det får mig att vilja spela Mario64 igen, verkar ju inte särskilt svårt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 ja men han körde rätt mycket på vägarna också och han måste använt typ nån kod i alla fall!! ja har projekt 64 emulator och super mario där kan man se en del fusk man kan aktivera!! han måste gjort det faktist men man vet inte sj då :o <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Han måste kört det myket för han kunde massa hack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
south_park Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 hur enkelt är det att säga han har faktist använt koder <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 hur enkelt är det att säga han har faktist använt koder <_< Ehm nej? Han har använt buggar, det är allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 är bara grymt impad av honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 tar veckor för mig men för han tog det ju bara 16 minuter impad!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 :blink: :cool: Man hängde ju knappt med :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
south_park Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 tar veckor för mig men för han tog det ju bara 16 minuter impad!! :cool: spelet är inte klarat ännu du vet! man ska ha alla stjänor inna spelet är klart! för mig tar det 5-9 dagar att klara ut spelet! och ja ljuger inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Det grymmaste är att ta alla stjärnor på 3 h som världsrekordet är :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag vill testa buggarna han använde :cool: :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 shit hur f*n kunde han komma upp för trappan där man ska ha 70 stjärnor :blink: helt omöjligt överallt i filmen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg