Gäst Mîhker Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Admin kan ändra det i Admin CP om han vill (han har väl använt IF när han gjort forumet?) men det blir väl lite konstigt i en tråd om nån har svarat, sen har en annan svarat, och så tar den SOM SVARADE I MITTEN BORT SITT INLÄGG! edit: capslock gick på, men orkade inte ändra :P LOL. Vilken n00b. Klart att han har gjort det själv, men köpt/laddat programmet (IF e ju gratis, men IBP?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 dålig idé! det skulle ju spammas som i h*lvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Det är en väldigt dålig idé att man ska kunna ta bort sina inlägg, för då kan man öka sin fuskarank och sina fuska mynt skit mycket genom att spamma och sen radera inlägget, sen spammar man igen, och så raderar man inlägget osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag har för mig att om man tar bort ett inlägg så försvinner ranken för det inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Jag tror att en del FM försvinner också. Redigerat 7 Juni 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Jag tror att en del FM försvinner också. Nja, ranken går bort eftersom det är knyten till anatal inlägg men FM går inte bort (det skulle bli konstigt om man köpt för pengarna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Jag har för mig att om man tar bort ett inlägg så försvinner ranken för det inlägget Det var så jag tänkte också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Förut så led det till att folk gjorde nya inlägg för fuska mynt sen så genast när dem gjorde den och fått sina mynt så tog dem bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Admin kan ändra det i Admin CP om han vill (han har väl använt IF när han gjort forumet?) men det blir väl lite konstigt i en tråd om nån har svarat, sen har en annan svarat, och så tar den SOM SVARADE I MITTEN BORT SITT INLÄGG! edit: capslock gick på, men orkade inte ändra :P Det har han ju inte, det är nerladdad, startsidan har han inte heller gjort ;) Om man ska kunna ta bort inlägg, tycker jag att man borde förlora typ dubbelt så mycket fuskarank, som man får när man gör inlägget :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Lyssna noga! Har ni aldrig hört talas om den dära mellanstora ! ANMÄL knappen? Om ni inte har gjort det ska jag berätta något. Admin gjorde Anmälningsknappen för att folk ska sluta pma till en mod typ. Ta bort det här inlägget. Istället så när man trycker på den så sänds ett medelande till alla mods inkl admin tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Lyssna noga! Har ni aldrig hört talas om den dära mellanstora ! ANMÄL knappen? Om ni inte har gjort det ska jag berätta något. Admin gjorde Anmälningsknappen för att folk ska sluta pma till en mod typ. Ta bort det här inlägget. Istället så när man trycker på den så sänds ett medelande till alla mods inkl admin tror jag. Jo, modarna och Admin har ett eget forum ditt anmälningarna kommer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Man måste alltid vara medveten om vad man skriver och det är inte acceptabelt att man ''råkar'' skriva ett inlägg. Dålig idé, man får stå för det man skriver, förresten kan det ändras. Och folk som har lite att göra (eller som på annat sätt vill irretera) kan börja radera sina inlägg. Nej till det här, en dålig idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.