Gäst QuikSilver Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Tjenare jag har skaffat Animal Crossing precis och undrar var man kan köpa inredning till sitt hus (möbler och sånt) om det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Nooks affär eller hos nån annan via Wi-Fi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 när jag har köpt upp allt hos nook's, vad gör man då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Du går till ditt hus, går in i dina fickor, trycker på den möbel du vill ha i huset, och trycker på 'Place In Room'. Sen får du flytta den hur du vill genom att ställa dig framför den, hålla in A-knappen och använda styrkorset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Det var inte det jag menade.. Jag undrade vad som hände när man hade köpt slut på möblerna, men jag vet svaret nu. EDIT nu har jag ju endå svaret kom jag på, detta kan låsas. Redigerat 17 April 2006 av R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke_penke2 Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 vet nån nåt bra sätt att få tag i pengar på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) TUTORIAL OM HUR MAN FÅR PENGAR Skaka äpplen av träden och sälja. sälja snäckor och sånt på stranden, (om du har tur hittar du någon ovanlilg frukt på stranden, sälj inte den, plantera den, då kan det komma upp ett träd som det växer den frukten i, plantera det helst på gräset för där finns det mycket näring och när du har skakat av 3 frukter från trädet kan du sälja 1 och plantera 2 och så vidare). Gräva fossiler (Ovanliga märken som, kommer nya varje dag, Gå till museét och fråga gubben i första rummet om han kan säga vad du har hittat för fossil). Skaka på alla träd du ser, det kan finnas pängasäckar med 100 bells i och om du har tur kan du hitta en möbel eller något annan. gå runt till alla stenar du ser och slå dom med en spade (det kommer du komma ut penga säckar ut ur dom. Sen kan du fiska, fånga fjärilar och sånt där. Om du har den gyllene spaden kan du plantera 1000 bells i gräset (gräv en grop och stoppa ner dom) så finns det en skans att det kommer upp ett penga träd (det kan komma typ 30.000 ur varje pengasäck ellr nåt och det finns 3 pengasäckar i varje träd. Sammanlagt får du alltså 90.000 om du har tur. Fortsätt sådär så har du massor med pengar. PS: Gyllene Spaden får du om du gräver ner en spade och väntar 24 timmar och gräver upp den igen. Då gräver du upp en gyllene spade. För att göra så att pengasäckarna åker till dina valiga pengar drar du bara ditt dom när du är i dina tittar på dina grejor i dina fickor. Ha det så roligt i Animal Crossing. :kung: <url>"http://z14.reklam.com/Mix_Games">OOOOOST, MYCKET OOOOOOOOOST, MUSEN VILLE HA OOOOOOOOOOOST, DET HÄR FÅR DU BARA INTE SEEEEE</a< Redigerat 16 Juli 2006 av Globenz0r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) Coolt, jag visste inte att man kunde få en gyllene spade. :cool: Visste inte att det kom pengar ut stenar heller. Men du missa en sak, man kan springa ärenden åt andra i byn, så får man antingen 500 bells eller en möbel som man kan sälja i affären om man vill. Redigerat 17 Juli 2006 av Miss Sonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Nej, jag sa lite fel, man måste ha den gyllene spaden för att slå på stenar, och det finns bara en sten man kan slå på (olika varje dag), du ska gräva 3 hål bakom dig när du slår på stenen så du inte puttas bakåt. Gyllene fiskespöet: Fånga alla fiskar Gyllene Håven: Fånga alla insekter Gyllene slangbellan: I 16onde presenten du sjuter ner finns den Gyllene vattenkannan: Ingen aning Gyllene spaden: som jag sa, Gräv ner en spade, efter 24 timmar gräv upp den igen, så e det den gyllene spaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Måste det vara precis 24 timmar. Alltså jag är inte så bra att komma ihåg tiden :P så om man väntar 27 timmar blir den fortfarande en gyllene spade då? (Tack så mycket men fy vad jobbigt att fånga alla fiskar och insekter!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Man kan vänta 24+ timmar. Alltså måste man inte vänta presic 24 timmar, men inte mindre än 24, tror jag iallafal. Och du har rätt, f*n va svårt å få alla fiskar å insekter. xD PS: Fick en totem påle i en present på en balong som jag sjöt ner med min slangbella. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Haha, min present råkade ramla ner i vattnet. :P Det är en flod i min stad som ser ut som en orm och jag sjöt för nära den så presenten ramlade ner i floden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg