Desu Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Hej! Jag och en polare håller på att skapa ett spel. spelet ska heta. The legend of zelda: Revulution of link. Och vi två känner att vi inte klarar av detta ensamma. så nu ska vi söka personal till vårt arbete. såna som vi behöver är: Grafik skapare( skapar tiles some är 32 x 32 storlek och annat skit enligt våra befallningar :P ) GM Övervakare ( som vaktar så ingen t.ex blockar och sånt dumt ) Mappers sen va det inge mer tror jag? kommer uppdatera listan när det behövs. p.s man får inge pengar eller fuskamynt om man deltar. man deltar för nöjes skull och vill vara med och skapa ett spel. inga kr, pengar eller fuskamynt utlovas om du vill va med så posta här eller sänd ett mail till [email protected] CopyRight on The legend of zelda: Revulution of link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Du, ni får inte göra ett spel med namn "The legend of zelda: Revulution of link" för nintendo har copyright på det ;) Attans otur. Men vad är det för bilder ni behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Vad är en Mapper och Övervakare, fattade inte (det brukar jag inte heller göra :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jag kan vara med som mapper eller övervakare eller GM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 nej, ni får nog hitta på ett eget namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Om ni inte vill bli stämda så bör ni nog komma på ett eget namn på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 och egna karaktärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) ehhh? nintendo har inte kommit på nåt spel med. The legend of zelda: Revolution of link. dom har inte med revulution of link namnet. eller? dessutom finns det omkring flera tusen online zelda spel som inte är gorda av nintendo. Redigerat 16 April 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jaså? Kan du länka 20 av dom? Och Nintendo har copyright på allt som har med Zelda spelen att göra. men som sagt, vad behöver ni för slags bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag får påpeka om att Nintendo har satt Copyright på "The legend of Zelda" inte på vad själva titeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) okidoki. men bilderna jag behöver är tiles. 32 x 32 storlek. på zelda grejer från 2d spelen till gameboy advance. typ såna. typ träd,hus,golv,bakgrunder. lite allt möjligt Redigerat 16 April 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ladda ner zelda online där finns det sprites osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.