OhNo Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Tjenixen Zource Här, har ett problem när jag ska ta bort saker. T.ex; jag går in i "Lägg till och ta bort program" sen klickar på något, dessa "Ta bort" knapparna har försvunnit som är bredvid namnet, på allt, sen när jag installerar om något program som finns där så kommer "Ta Bort" knappen tillbaka :blink: Någon som vet vad det skulle kunna vara? Bild infogad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Då är det fel på din dators operativsystem! detta kan lagas genom att du ringer till tillverkaren av din dator och ber dem ge dig en ny instalations skiva. Redigerat 16 April 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 De flesta ptogram kan avinstralleras, genom mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Eller så kan du bara ta bort mappen programet är i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Mhh.. Har testat det mesta nu, försökte få igång min XP skiva, Brännde av min Fars "Xp Pro" men den sätts ints igång när datorn startar, eller ska jag säga "Den läser inte av, jo den läser men hoppar över" Man ska ju kunna återställa nå System filer med den, säkert dem det är fel på.. Kopierade allt från hans skiva, har fortfarande mappen kvar, nån som vet hur man skulle kunna bränna så datorn läser av den? Detta är skumt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag tror inte det fungerar endån, det går inte bara att bränna av en Win XP CD bara sådär. Den är säkert spärrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Verkar som det, fast min Far fick den bränd av min Farbror :blink: får nog kontakta honom eller något.. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Ja, det finns program som man kan bränna fast skivan är spärrad, fast sådana program är olagliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.