Dretskit Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag lånade ungefär tio skivor av en kompis(ej brännda) och skulle lägga in dem i biblioteket. Så jag la in alla skivorna i biblioteket utan att kolla om de hade lagts in efter varje. Efter jag var klar så kollade jag om de hade lagts men då var de inte där och när jag testade att bränna in en skiva igen så stog det att den redan fanns i biblioteket. Någon som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Kör med iTunes, mycket lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Jag lånade ungefär tio skivor av en kompis(ej brännda) och skulle lägga in dem i biblioteket. Så jag la in alla skivorna i biblioteket utan att kolla om de hade lagts in efter varje. Efter jag var klar så kollade jag om de hade lagts men då var de inte där och när jag testade att bränna in en skiva igen så stog det att den redan fanns i biblioteket. Någon som vet vad felet är? Det har hänt mig en gång. Jag var tvungen att spela upp varje låt innan den dök upp i bilioteket. Testa det... ;) Redigerat 16 April 2006 av Zer0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag lånade ungefär tio skivor av en kompis(ej brännda) och skulle lägga in dem i biblioteket. Så jag la in alla skivorna i biblioteket utan att kolla om de hade lagts in efter varje. Efter jag var klar så kollade jag om de hade lagts men då var de inte där och när jag testade att bränna in en skiva igen så stog det att den redan fanns i biblioteket. Någon som vet vad felet är? Menar du att jag ska lyssna igenom alla låtarna på alla skivorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag lånade ungefär tio skivor av en kompis(ej brännda) och skulle lägga in dem i biblioteket. Så jag la in alla skivorna i biblioteket utan att kolla om de hade lagts in efter varje. Efter jag var klar så kollade jag om de hade lagts men då var de inte där och när jag testade att bränna in en skiva igen så stog det att den redan fanns i biblioteket. Någon som vet vad felet är? Du kanske bara behöver lyssna på en snutt av låten, typ slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 byt till iTunes eller Winamp istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 byt till iTunes eller Winamp istället... Tror du att jag orkar att lägga in alla skivorna igen eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 byt till iTunes eller Winamp istället... Det är rätt jobbigt men det är värt det... iTunes är mkt bättre än WMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 killen vill ha hjälp inte massa gnäll om att han ska bytta till itunes eller winamp. Leta upp skivorna på datan och högerklicka på låtarna och lägg till i bibliotek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag har iTunes men jag orkar inte att byta till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag har iTunes men jag orkar inte att byta till det. Har du testat det jag skrev? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag har iTunes men jag orkar inte att byta till det. Ska göra det när jag får tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.