Hoppa till innehåll

Windows Media Player

Dretskit

Rekommendera inlägg

Jag lånade ungefär tio skivor av en kompis(ej brännda) och skulle lägga in dem i biblioteket. Så jag la in alla skivorna i biblioteket utan att kolla om de hade lagts in efter varje. Efter jag var klar så kollade jag om de hade lagts men då var de inte där och när jag testade att bränna in en skiva igen så stog det att den redan fanns i biblioteket.

Någon som vet vad felet är?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag lånade ungefär tio skivor av en kompis(ej brännda) och skulle lägga in dem i biblioteket. Så jag la in alla skivorna i biblioteket utan att kolla om de hade lagts in efter varje. Efter jag var klar så kollade jag om de hade lagts men då var de inte där och när jag testade att bränna in en skiva igen så stog det att den redan fanns i biblioteket.

Det har hänt mig en gång.

Jag var tvungen att spela upp varje låt innan den dök upp i bilioteket.

Testa det... ;)

Redigerat av Zer0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar du att jag ska lyssna igenom alla låtarna på alla skivorna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kanske bara behöver lyssna på en snutt av låten, typ slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

killen vill ha hjälp inte massa gnäll om att han ska bytta till itunes eller winamp.

Leta upp skivorna på datan och högerklicka på låtarna och lägg till i bibliotek.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...