Blitzcat Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 :D :D :D first kill http://img37.picoodle.com/img/img37/3/1/6/f_WoWScrnShotm_84644fd.jpg samma UI som vanligt Segisar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 :D :D :D first kill http://img37.picoodle.com/img/img37/3/1/6/f_WoWScrnShotm_84644fd.jpg samma UI som vanligt Segisar :P Min server är inte så bra, tror det bara är 3 eller 4 horde guilds med vårat som clearat naxx25, och kanske lika många alliance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Har inte lagt in någon bild på jättelänge, så drar in en bild nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Är du combat igen? Skulle inte du köra PvP, eller ska har du ändrat dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Är du combat igen? Skulle inte du köra PvP, eller ska har du ändrat dig? Kör både och atm, är sämst som rogue i arena :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Min Rogue då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Min Rogue då :) Fin bild :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Min Rogue då :) Fin bild :D Man tackar :) bara level 42 än så länge dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Min Rogue då :) Har du Fleshhide shoulders? Dom man får i RFD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Min Rogue då :) Har du Fleshhide shoulders? Dom man får i RFD. Japp. Blev boostad där igår fick dom och den där daggern Coldrage dagger elller vad det nu är den heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Min Rogue då :)riktigt nice bild ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Min Rogue då :) Har du Fleshhide shoulders? Dom man får i RFD. Japp. Blev boostad där igår fick dom och den där daggern Coldrage dagger elller vad det nu är den heter. Nice, jag lootade nyss en ny helm från Zul'farrak, min kompis level 80 boostade. Leather och för rogues, den e niice. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg