ExorZ Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Damn, hade bilder från en AV förra veckan där jag gankade Cianan så in i helvete och drog ner hans stats till 1-7 i K/D. Synd att jag omformaterade datorn förra veckan, hade varit kul att förnedra honom lite ;p Vem är Cianan? :o Cainan* (med någon konstig apostrof) Hmm.. minns inte någon AV vart jag blev sönder gankad om det inte var en full Horde kontrollerad AV då alla i Alliance dör :I Jag är ju Holyprot med 732 Resi, jag kan inte dö :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 =d hihih Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 =d hihih Rullis, vilken server spelar du på?? Det var sådär på min server också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Min 80 Warlock: http://i657.photobucket.com/albums/uu294/g1zm0/Chowan.jpg Min 80 Warrior: http://i657.photobucket.com/albums/uu294/g1zm0/mizma.jpg Min 80 Paladin: http://i657.photobucket.com/albums/uu294/g1zm0/syll0na.jpg Min 70 Deathknight: http://i657.photobucket.com/albums/uu294/g1zm0/pumba.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 =d hihih Rullis, vilken server spelar du på?? Det var sådär på min server också. Döda kroppar om guldsidor på alla servrar nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 =d hihih Rullis, vilken server spelar du på?? Det var sådär på min server också. Du kan ju alltid testa att söka på "Rullis"på armory. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 =d hihih Rullis, vilken server spelar du på?? Det var sådär på min server också. Döda kroppar om guldsidor på alla servrar nu. Ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Damn, hade bilder från en AV förra veckan där jag gankade Cianan så in i helvete och drog ner hans stats till 1-7 i K/D. Synd att jag omformaterade datorn förra veckan, hade varit kul att förnedra honom lite ;p Vem är Cianan? :o Cainan* (med någon konstig apostrof) Hmm.. minns inte någon AV vart jag blev sönder gankad om det inte var en full Horde kontrollerad AV då alla i Alliance dör :I Jag är ju Holyprot med 732 Resi, jag kan inte dö :D Paladins, zero skill required, extremely overpowered. Vad har du för rating? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Damn, hade bilder från en AV förra veckan där jag gankade Cianan så in i helvete och drog ner hans stats till 1-7 i K/D. Synd att jag omformaterade datorn förra veckan, hade varit kul att förnedra honom lite ;p Vem är Cianan? :o Cainan* (med någon konstig apostrof) Hmm.. minns inte någon AV vart jag blev sönder gankad om det inte var en full Horde kontrollerad AV då alla i Alliance dör :I Jag är ju Holyprot med 732 Resi, jag kan inte dö :D Paladins, zero skill required, extremely overpowered. Vad har du för rating? Var runt 1.7k, typ 1696, gått ner nu dock, provade holy. Inte lika bra som holyprot :P Retri är bara för cp barn som Ressurection på SC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Wiiiiee, Yogg-Saron nere :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Wiiiiee, Yogg-Saron nere :DCongratz. Orkar inte lägga upp en bild inatt på min üߣr rogue på 15 :D Min dk, ungefär lika som alltid. Slutat spela han nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg